Chat bot: Živý chat pro snadnou komunikaci se zákazníky

07.12.2022

Online komunikace nabízí rychlý a snadný způsob, jak mohou zákazníci získat potřebné informace. Chat bot jim to přitom umožní i mimo pracovní dobu. Namísto operátora se o komunikaci postará robot.

Živý chat

Na webových stránkách se často nachází živý chat. Jde o praktickou funkci, díky které lze získat odpovědi na své otázky snadno. Někdy však dlouho trvá, než operátor odpoví. V takovém případě může pomoci chat bot. Online chat probíhá bez prodlevy, chatbot totiž zvládne během chvilky poskytnout kýžené odpovědi na dotazy, vysvětlit nabídku služeb, či pomoci s vyřízením objednávky. Jde tak o úsporu času pro zákazníky i operátory.

Chat bot

Živý chat dokáží zákazníci opravdu ocenit. Konverzace s operátorem může být jednodušší, jelikož získáte přesnou odpověď na svůj dotaz. Ovšem v případě, že potřebujete získat informace mimo pracovní dobu, či je operátor zrovna zaneprázdněný, můžete využít robota. Ten dokáže při správném nastavení odpovědět na většinu dotazů. Chat bot je tak významným pomocníkem - operátoři mají více času pro vyřizování věcí, které robot nezvládne.

Jak nastavit chatbota

Zákazníci mají online chat v oblibě, i díky tomu jde o běžnou součást mnoha webů. Pokud se i vy rozhodnete pro tento způsob komunikace, je důležité vědět, jak nastavit chatbota. S tím vám pomohou profesionálové s bohatými zkušenostmi. Na základě analýzy vašeho podnikání navrhnou vhodné řešení a připraví konverzační schéma. S chatbotem můžete být zákazníkům k dispozici 24/7, operátoři přitom mohou využít svůj čas efektivněji. Jde také o bohatý marketingový nástroj, který nabídne vhodné produkty, či najde využití v prodejních argumentech.

Chat bot je významným pomocníkem, který dokáže usnadnit komunikaci se zákazníky. Získal si velkou oblibu, jelikož jde o praktické a efektivní řešení.