Potisk na reklamní předměty
Bez reklamních předmětů se obejde jen málokterá firma. I když na každém kroku můžeme vidět reklamu v médiích, hmotným reklamním předmětům se nic nevyrovná. Které jsou ty nejoblíbenější a jak se na ně potisk vlastně dostane?
Vsaďte na reklamní předměty
Reklamní předměty si lidé oblíbili. A mezi ostatními druhy reklam tak jasně vedou. Firma na sebe tak upoutá tím nejlepším možným způsobem. Kdo nemá vlastní propisky nebo potištěné tašky, hrníčky nebo kalendáře jakoby ani nebyl. Předměty s logem vaší firmy totiž nejenže na vás upozorní, lidé si budou vážit toho, že od vás něco vlastně zadarmo dostali, a tak budou mít větší chuť si u vás nakoupit nebo s vámi spolupracovat. Obecně totiž reklamy v médiích většina lidí míjí bez povšimnutí.
Jak funguje digitální tisk
Stále rozvíjející se moderní technologie dnes umožňují hned několik různých druhů tisku. Digitální tisk umožňuje bez jakéhokoliv mezikroku vytvořit tiskovinu přímo z počítače už od jednoho jediného kusu. Digitální stroje jsou dnes schopny tisknout podobně a stejně kvalitně jako ofsetové tiskové stroje. Největšími výhodami digitálního tisku jsou pak rychlost, nízké náklady na tisk a lepší kontrola tisku jako takového.
Tisk a jeho další možnosti
V dnešní době je kladen důraz nejen na rychlost tisku a jeho nízké náklady, ale také na kvalitu. Protože se technologie pořád vyvíjejí, každý chce logicky to nejlepší. Tisk Plzeň se zabývá mimo jiné i ofsetovým nebo velkoplošným tiskem.
Ofsetový tisk je vhodný pro potisk většího počtu tiskovin a umožňuje také různé technologické úpravy podle přání konkrétního zákazníka.
Velkoplošný tisk se nejčastěji využívá k potištění billboardů nebo reklam na automobily. Vhodný je ale i pro ostatní tisk velkých formátů a venkovních reklam.
Kterému způsobu reklamy dáváte ve své firmě přednost vy?